АРХИВА
| АРХИВА ТЕКУЋА ГОДИНА
|
19.06.2018.
Новости - НИС ПОНОВО ПРОГЛАШЕН ЗА ЕНЕРГЕТСКИ СУПЕРБРЕНД СРБИЈЕ
19. јун 2018. 22:05 | Коментара: 0
У конкуренцији великог броја домаћих компанија и брендова, НИС-у је вечерас уручено признање победник "број 1" у категорији "Енергија" на свечаној додели награда Цорпорате Супербрандс Србија 2017/2018
Милена Спасић, директор Сектора за друштвено одговорно пословање НИС
У конкуренцији великог броја домаћих компанија и брендова, НИС-у је вечерас уручено признање победник "број 1" у категорији "Енергија" на свечаној додели награда Цорпорате Супербрандс Србија 2017/2018. На манифестацији одржаној у београдском хотелу "Метропол" награду је у име компаније примила Милена Спасић, директор Сектора за друштвено одговорно пословање. Ово је трећи пут да НИС добија ово вредно признање у категорији "Енергија", јер је компанија проглашена за домаћи енергетски супербренд и у сезонама 2012/13. и 2015/16. година.
За НИС је од посебне важности што су о додели признања одлучивали чланови стручног жирија и грађани који су учествовали у истраживању јавног мњења што сведочи да су и стручна јавност и потрошачи препознали напоре компаније да непрестано ради на унапређењу квалитета производа и услуга. Поред тога, награда у категорији "Енергија" за НИС не симболизује само делатност компаније, већ и напоре да се реализацијом друштвено одговорних пројеката допринесе општем социјалном и економском развоју локалних заједница широм Србије. Такође, ово признање за НИС представља велику част, али и обавезу да у складу са корпоративним слоганом "Будућност на делу" настави са започетом свеобухватном модернизацијом компаније, као и са реализацијом друштвено одговорних програма у циљу да се додатно допринесе ширем друштвеном бољитку.
Ове године за награде је конкурисало око 2.600 домаћих организација, институција, компанија и брендова подељених у 35 категорија према области пословања. Супербрандс је лиценцни програм покренут 1994. године у Великој Британији и водећа је светска платформа за промоцију брендова, присутна у више од 80 земаља. Циљ програма је промоција најуспешнијих компанија, организација и институција. Критеријуми за добијање статуса супербренда засновани су на три главне особине: препознатљивост и углед, дугогодишња доследност и поузданост, као и корпоративна одговорност, односно одговорно пословање.
|