АРХИВА
| АРХИВА ТЕКУЋА ГОДИНА
|
03.01.2019.
ГРАЂАНИ ПИТАЈУ, ВЛАДА ОДГОВАРА: ЗА ДВА МЕСЕЦА ОД ПОКРЕТАЊА НОВОГ САЈТА СТИГЛО ВИШЕ ОД 1.000 ЗАХТЕВА ПОСЕТИЛАЦА
НОВОСТИ - Ј. Ж. С. | 03. јануар 2019. 08:15 | Коментара: 1
Највише порука примљено за МУП, министарства рада и здравља
Фото В. Данилов
ВИШЕ од 1.000 питања грађана упућених министарствима и Влади за само два месеца од покретања новог сајта Владе стигло је на званичну мејл адресу. Највише их је упућено министарствима за рад, здравље и унутрашње послове, а око 50 запослених је у року од 72 сата одговарало на готово 90 одсто питања.
Према речима др Михаила Јовановића, директора Канцеларије за ИТ и е-управу, успешност појединих министарстава у одговарању на питања могу да виде сви министри. Подаци о томе ко и у којој мери одговара на питања постали су део извештаја који се доставља премијерки Ани Брнабић.
- На тај начин успостављено је такмичење министарстава у квалитету и брзини одговарања, као и сталним напорима да ниједно питање грађана не остане без одговора, односно да се постигне успешност од 100 одсто - каже он.
Поред ове форме намењене за двосмерну комуникацију са грађанима, у Канцеларији за ИТ и е-управу је почео са радом и Контакт центар намењен привредним субјектима и јавној управи. Путем мејла укидање.пецата@гов.рс, до сада је пристигло више од 100 пријава привредних субјеката који су се жалили на институције које су им тражиле печат и после 1. октобра 2018, када је изменама Закона о привредним друштвима укинута обавеза коришћења печата за привредне субјекте.
Покренут је и Контакт центар за јавну управу намењен двосмерној комуникацији са запосленима у органима државне управе и локалне самоуправе. Сви запослени који раде у информационим системима е-ЗУП, е-инспектор, е-беба (Бебо, добро дошла на свет) и Јединственом информационом систему локалне пореске администрације (ЛПА) могу на страници ите.гов.рс да добију све потребне информације, упутства и прописе из ових области.
Запослени у државној управи и локалној самоуправи могу да упуте питања и да изнесу све проблеме с којима се сусрећу у свом свакодневном раду при коришћењу информационих система електронске управе. Оператери Контакт центра коришћењем савременог ЦРМ система обрађују питања и, уз консултације са тимом експерата, враћају одговоре.
ЕЛЕКТРОНСКИ ПРИЈАВЉЕНО 90 ОДСТО БЕБА
ВИШЕ од 140.000 беба пријављено је електронским путем, што значи да се више од 90 одсто родитеља определило да користи ову услугу. Они нису морали да иду од шалтера до шалтера да добију ЈМБГ детета, упишу га у матичну књигу рођених, пријаве пребивалиште, поднесу захтев за здравствену картицу и родитељски додатак, већ су то завршавали за 15 минута у породилишту захваљујући електронској управи.
|